Z chleba sa priberá, nejedzte ho

Väčšinou sa nepriberá z chleba, ale z toho, čo je na ňom natreté. Priberá sa zo všetkého, čoho sa zje viac, ako je potrebné. Je isté, že krajec chleba hrubo natretý maslom nie je práve dobrý nápad. Správna rada: Jedzte celozrnný chlieb vo vhodnom množstve. Jedz dopoludnia len ovocie, koľko chceš. Sladké ovocie má pomerne vysokú energetickú hodnotu, keď chcete schudnut nie je dobrým nápadom jesť ho bez obmedzenia. Ovocie jedzte, ale len jeden kus denne. Tým nemyslím bobuľku hrozna. Správna rada: Jeden až dva kusy ovocia dopoludnia.

Na raňajky pol litra vody

Je moderný vytrhnúť potrebné z jogy či iných systémov len niektoré prvky. Ak sú však vytrhnuté z kontextu, nemusí prospievať. Neposkytnutím energie telu nútite svoj organizmus, aby siahol do rezerv – potiaľto sa nám to hodí. Vo chvíli, keď telo siahne do rezerv, začína sa zároveň správať úspornejšie. To sa nám už nehodia. Tá voda môže byť, ale raňajky musí byť. Delená strava je zaručený spôsob ako schudnut . Delená strava je zaujímavý fenomén, na ktorý „nedajú dopustiť“ dokonca ani tí, ktorí si v praxi overili jej neúčinnosť. 

Z chleba sa priberá, nejedzte ho
3.9 (77.39%)23

© 2019  Ejka textil | Design Theme by: D5 Creation | Powered by: WordPress